Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

środa, 31 grudnia 2008

Wszystkiego dobrego z okazji zmiany numerka

Chwileczkę, przygotowałem pzemówienie... O mam.

Ten rok, a raczej jego druga połowa...A w sumie to 1/3 - był dla Buki wielce łaskawy. Z nikomu nieznanej podstrony o Muminkach staliśmy się różowym blogasskiem jak się patrzy i rozsławiliśmy należycie imię Buki. Przelotnie trafiliśmy nawet na pierwsze miejsce, dzięki temu, że Koko wyjechał na ferie, fani Hell Hotel przysnęli, a my podniecaliśmy się noworoczną tapetą. No i z pewnością mieli tu także swój wkład żydo-masoni ze zmiennym IP. Dzięku... tzn. nie ładnie! W tym roku przeobrazimy się w multimedialną encyklopedię wiedzy n.t. Buki. Conajmniej. A w następnym podbijemy cały świat.

PS. Oryginalny chlejus Ryjek jest pod buttonem toplisty w ramach świeżej pogańskiej tradycji i chłyku merkentingołego. Przypominam, że należy kliknąć prawym lewym PRAWYM LEWYM przyciskiem myszki.

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że z roku na rok będziemy bardziej różowi. I skąd wiedziałeś, że jesteśmy żydo-masonami?! Nasza organizacja jest przecież tajna!

    +

    Mylenie stron (w sensie lewa-prawa) jest typowo kobieca przypadłością ^^

    Piękny Ryjek :) I nie jest chlejusem tylko kulturalnym smakoszem alkoholu. :( Kocham Ryjka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryjek rox!
    Ale podpisuję się także pod pytaniem: gdzie jest Buka?!

    Nie wiem czemu się cieszycie na Nowy Rok! Toż to oznacza, że będziemy starsi :/ Ylll.
    Ale, jak sobie chcecie: wszystkiego najlepszego!
    *pluje za lewe ramię i wyciera usta*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z myszką to i ja zawsze mam problem, który klawisz zwie się lewym, a który prawym. Bo przecież prawy powninien być ważniejszy, nie? =P

    OdpowiedzUsuń
  4. *nie będzie się czepiać literówek, nie będzie się czepiać literówek, nie bę...*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również podpisuje się pod pytaniem: gdzie the hell is Buka (*.*)?!

    no w końcu to jest komiks, w którym Buka (*.*) jest postacią główną. (pomijając to, ze bardzo rzadko pojawia się w komiksie, ale przecież jej obecność jest namacalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lol, wy nawet na PCWK macie beznadziejny wynik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buka będzie na wielkanoc. *runs*

    ~cyferki - Rly. Może to dlatego, że głosowałeś tam tylko Ty ze wszystkich dziewięciu kompów w Twojej szkole? Jezu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha tak, zwalaj wine na innych xDDD

    Widze, ze aby uchronic sie przed krytyka zablokowales pisanie niezarejestrowanym. Zalosny jestes

    OdpowiedzUsuń
  9. No a kogo, jak nie innych? Sugerujesz, że to ja głosuję przeciwko własnemu komiksowi?

    Zablokowałem anonimowe wpisy, bo lubię mieć wrażenie, że wiem z kim rozmawiam (ładne imię, Jopa). Poza tym zakładając konto specjalnie na tę okoliczność sprawiasz wrażenie, jakby rzeczywiście zależało Ci na wypowiadaniu się tutaj, a nie robienia burdelu z nudów. Serce rośnie.

    Co do krytyki to możemy o niej pogadać, jak się dowiesz co to słowo oznacza i w końcu odpowiesz na mojego posta z drugiego dnia Świąt. :) Do tej pory po prostu rzucasz we mnie wyzwiskami i nie mam pojęcia czemu wydaje Ci się, że ja będę się z Tobą w to bawił.

    OdpowiedzUsuń
  10. można już zdjąć tego Ryjka spod klawisza do głosowania? (człowiek chce zagłosować to się musi reklam naoglądać i okienek nazamykać ;P)

    a i jak nie można komentować anonimowo, to może by weryfikację słowa usunąć?

    z pozdrowieniami dla wszystkich miłośników bukomiksu,
    leniwiec
    ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ugh, teraz muszę pisać z loginu poczty :/ no ale cóż

    oo. już jutro nowy odcinek xD

    axia ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Głupio bez weryfikacji... Smutno ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to mam super plan, Kater. Ogłoś, że od dzisiaj komiks bedzie aktualizowany 2 razy w tygodniu; ni pyty nie będziesz mógł zdążyć, my będziemy sarkać, że nie ma nowego odcinka a powinien być, ty to bedziesz miał w dupie i wszyscy bedą sie lepiej bawic ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę móc zagłosować w ankiecie na hatifnatów! Domagam się takiej opcji. *jebs*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwester był oooooooookrutny.
    dziękuję za poranek kojota :\

    OdpowiedzUsuń
  16. ej! guzik do głosowania całkiem popsuty! /o\

    OdpowiedzUsuń
  17. już naprawiony. /o\ zapomniałem żeby nic nie zmieniać na tej stronie z mojego kuchennego kompa

    OdpowiedzUsuń