Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

poniedziałek, 22 grudnia 2008

18 Drewniana Bogini


Po tygodniu pełnym wrażeń i spektakularnego spamu powracamy do głównego wątku tego różowego blogassqa, czyli fabuły (haha). Szczególnie polecam zwrócić uwagę na kadr nr 10, gdzie z chirurgiczną precyzją przykleiłem posągowi gębę w Paincie bo oryginalnie wyglądał jeszcze gorzej.
Pod buttonem toplisty znajduje się oryginał obrazka z tapety w dużej rozdzielczości na życzenie Sepriotha. Sprytnie, co? Nauczyłem się tego w Wietnamie.

34 komentarze:

  1. Szkoda, że to nie była wodna buka. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajne, fajne. Kiedy następny bonus do spamowania pod?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że to nie będzie buka wodna, to byłoby zbyt piękne.

    -> Ass! Tu też możemy spamować, a co :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eem... U mnie żadnej tapety pod buttonem nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Łini - właściwie...
    *spamuje*
    @ pkb - bo trza go wciś najsampierw tego buttona.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, już wiem, czemu ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. jezus, mowiles ze to bedzie ta bezglowa dupa ze statku widmo i balem sie kliknac. wiecej mnie tak nie strasz ;fFFFF

    OdpowiedzUsuń
  8. kurwa, czego ta laska ma mangową twarz?

    OdpowiedzUsuń
  9. ~anonimowy - w którym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  10. O lol. Kiedy przegoniliśmy the movie? I jakim cudem?
    Jeszcze 15 godzin temu byliśmy 50 głosów za nimi. Oo

    OdpowiedzUsuń
  11. Oł jea, spasiba, nigga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Jesteśmy na zacnym podium. Nie sądziłęm, że mój chłyk marketingoły da takie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Arsen, jak potrafimy nabić 108 komentów to co robi dla nas jakieś marne 50 głosów? :P

    BTW tekst z dziewicami sprawił, że leżę. W sensie *leży*, bądź *gleba*, czy też *zgon* lub *pojazd*.

    Win, zaczynam Ci zazdrościć Włóczykija. Mój Han jakiś nieruchawy o reszcie nie wspominając ;]. No bo co w końcu kurcze blade!

    OdpowiedzUsuń
  14. BTW od drewnianej bogini do gumowej bogini tylko kroczek. I to mnie rozwala ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Następny krok - hh \o/

    OdpowiedzUsuń
  16. @Yaeko: róznica pomiędzy komentkami, a głosami jest taka, że tych drugich nie da się naspamować z jednego IP. =P

    OdpowiedzUsuń
  17. -> Arsen no dobra, ale to i tak nie zmienia faktu, że jesteśmy zajebiści. Eeee w sensie Kater i reszta ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. A kysz, Jajo, od Włóczykija!
    Kater, Ass, (kogo jeszcze mam prosić?), weźcie ją!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. *bierze ją, zanim Ass zdąży*

    Ciekawie to zabrzmiało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kater mnie bierze ^^(BTW dzięki za pozwolenie Bro) Łał ^^ No to sorry very Włóczykij ^^ I Ass ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. -> No, ciekawie, Kater, ciekawie.
    *Dziękuje niebiosom, że nie musi tego oglądać na żywo, ylll*

    -> Proszę Cię, G., dla Ciebie wszystko :*


    [Co to są INDOGI? Psy trzymane w domu?]

    OdpowiedzUsuń
  22. No brawo kater, jesteś lepszy w braniu na czas ;p
    (ja tam nie wiem czemu Jajko na to leci ;p)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ass bo na czas ^^ :D A jak nie na czas COŚ jest to niefajnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Więcej SEKSU, mówiłem już przecież!

    OdpowiedzUsuń
  25. Arsen: To teraz dla odmiany jesteśmy 50 głosów przed nimi :P. A nawet 51 ;p.

    OdpowiedzUsuń
  26. A no. Jak tak dalej pójdzie to do (późnego) wieczora (dnia który zaczął się 2 godziny temu) przegonimy hell hotel. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Hardcore to bedzie jak Buka wpieprzy Koko ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. aaa!! to jest 'cudowne, cudowne, cudowne' aaa!! *.* i wiecej La Buki, please :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fapuje
    jakikolwiek crap byś nie narysował, dzięki mojej osobie na tapecie tak zajebiście narysowanej - będę fapował.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie fapuj tylko głosuj. :E

    OdpowiedzUsuń