Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

piątek, 19 grudnia 2008

ARCYWAŻNE OGŁOSZENIE

Ponieważ nie wszyscy nie mają co robić z życiem i nie czytają komentarzy:

Każdy, kto chciałby wystąpić w wersji ostatecznej zajebistego bonusowego paska przedświątecznego - niech pisze tutaj pisze mi maila na kater[at]bukomiks.com i zgłasza wszelkie uwagi, sugestie, wątpliwości, zażalenia, reklamacje, etc., np.
- chcę mieć prosiaka na koszulce
- mam teraz pasemka!
- jestem ładniejszy, niż narysowałeś
- chcę się całować z Włóczykijem,
itp.

Nie dotyczy ebisa i gronka, bo już się wypowiedzieli. :)
I i tak będą wyglądać jak Paszczaki bez majtek.

43 komentarze:

  1. wiem że się nie udzielałem w poprzednich komentarzach, ale bardzo lubię bukomiks (a zwłaszcza tego chlejusa Ryjka) i też chcę wystąpić w bonusie. Mam w szafie dwa hattifnatty, trzy gofry i starą Piżmowca. Jak nie wystąpię to wszyscy oni zginą śmiercią przez przepalenie (jeśli wiesz o czym mówię).
    -wyglądam ostatnio jak Gordon Freeman z Half-Life (przez tą bródkę i przycięte włoski pewnie, no i dochodzą okulary :P )
    -chcę mieć kuszulkę z łbem Tatusia Muminka

    z wyrazami szacunu i poważanu,
    Amadi

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też chcę wystąpić. Ponieważ wiesz jak wyglądam to nie muszę ci opsiywać jaki jestem zajebisty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem już usatysfakcjonowany (tzn. nie żebym wcześniej nie był... Poprostu w tej chwili jest jescze bardziej w sam raz niż przedtem- jeżeli chodzi o miejsce mojej postaci)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, i ja też chcę być w Bukomiksie ;) Ostatnio wyglądam jak połamany debil i chcę taki napis na twarzy! i na koszulce "Break Free" pzdr.! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się wypowiedziałem w poprzednim :**

    OdpowiedzUsuń
  6. - chciałabym być taka ładna (pozakomiksowo), jak narysowałeś

    - i bez serca (tak jak pozakomiksowo jestem bez serca)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. - i chcę się całować z Włóczykijem!!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Obowiązkowa koszulka z zeppelinem! I chcę stać koło jakiejś dziewczyny, nie znowu obok BeBe.
    ...aha, i mam być przodem!

    [dziś niezalogowany]

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojebało mnie żeby się podpisywać jako brat Dupy, ale tak chociaż wiadomo, kto zacz :D

    Za to ciągłe wciskanie "głosuj na buke" mi sie należy, więc też chce być na pasku /o\

    Tylko nie obok Assa. I z Gilmourem w skali 1:1 z klocków. I ze 100-płytowym wydaniem Mieszkam w Gdańsku. Jestem niższy i zajebistszy od Assa, więc łatwo narysować. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. *idzie zagłosować na bukę*

    OdpowiedzUsuń
  11. ...i jest metro.
    *runs*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę mieć koszulkę z Oszalałym Paszczakiem. Koniecznie w liczbie pojedynczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, no. Ja się sobie podobam :D

    A! I to ja chcę się całować z Włóczykijem! Dla niego wszystko *faint*

    (Powiem coś jak moja siostra, a mianowicie: Kater! Jesteś bossski!)

    OdpowiedzUsuń
  14. stara Assa jest metro.

    *brodaty żart sytuacyjny z tą samą matką*

    OdpowiedzUsuń
  15. włątca króff;d19 grudnia 2008 18:29

    zdecydowałem się wepchać do tego paska na miejsce obok arsena, on ma mnie na zdjęciu to pokaże i chce bluze z krową i czapke z uszami ryjka =P

    OdpowiedzUsuń
  16. Weryfikator kazał mi wpisać "Auschwitz", czy to nie dziwne?

    OdpowiedzUsuń
  17. lol@włątca

    A mi przez dłuższy czas pokazywał tylko czerwony krzyżyk, a chciałem już wcześniej napisać tego komentka. /o\

    Już tylu się ludzi wepchnęło, że chyba jeden pasek nie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja jestem Ruda, przypominam!! ruuuuda!!

    i nie mowie rrrr

    i tez chce byc bo obiecales!! ;p

    i tez kocham Krzysia Be.

    o! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze raz ja19 grudnia 2008 18:55

    No dobra, niech Łini całuje Włóczykija - mi tak bardzo nie zależy, mogę całować kogoś innego.

    (Ale nie Zośkę)

    OdpowiedzUsuń
  20. kateł! kocham cie jak łułki z kłemem!!


    i chce całować Małtę!! ;p
    Albo Kateła !! o! Kateła w czapce gwiazdoła... yyy.. mikołaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lol jaki burdel. :D Piszcie mi maila jednak. Nie to, żebym nie lubił spamu, ale mogę się pogubić. I ktoś wyląduje z nie taką koszulką jaką by sobie życzył, całując nie tego Paszczaka, którego chciał.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mieszasz ;p
    Zakładam, że kogo jak kogo, ale swojego wiernego Człowieka Z Internetu zapamiętasz, więc nie piszę ci mejla ;p

    Mnie jeszcze nikt nie całuje, heloooł! (BeBe, spadówa!)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja jestem łuda i nie napisze maila.

    (bo nie mam, pffff)
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak o mnie zapomnisz to zabiorę ci kartkę i sam się dorysuję, więc też nie będę pisał ci maila. =P

    OdpowiedzUsuń
  25. Z mailem tyyyle roboty :/
    Bierz lepiej karteczkę i wypisuj, kto, co i jak.
    A pasek chyba będzie musiał być piętowy^^

    OdpowiedzUsuń
  26. @ Łini - albo nawet piętrowy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobra, to ja bede wielki i napisze na majla! xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Buahaha.
    Śmiej się Ass, śmiej.
    Tak się kończy jedzenie nad komputerem -> niektóre literki nie działają.
    Ale będę więcej literówek robić - dla Twej radości!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawiasem mówiąc, jak zagłosowałem, Buka przeskoczyła Bundza na topliście o_O' Hardcore, to przeznaczenie, nie ma kija we wsi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tam Łini, byłabyś tró, gdybyś zalała klawiaturę whisky (najlepiej laptopa) i od tego przestałoby działać "delete" ;p
    *powiedział, zapomniawszy dodać, że komputer był cudzy*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta dupa z norweskim szyldem r0x ;f
    Maćku to w kolorze czy czarno białak bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  32. Przegonienie martwej kozy to był mój cel życiowy.

    lol @ Filip, znany też jako Człowiek-Do-Którego-Nic-Nie-Dociera. Czarnobiały, ja nie umiem kolorować. Robię sobie przy tym krzywdę zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niech Filip ci pokoloruje :P

    OdpowiedzUsuń
  34. -> Ass, mogę spróbować, bo też mam cudzego laptopa. Jakby co, to zwalę na Ciebie.

    -> Kater! Żadnego kolorowania! Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ha, znaczy sie, mam być z siebie dumny? xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał. Jestem dupą z norweskim szyldem.

    Filipie, znany też jako Człowiek-Do-Którego-Nic-Nie-Dociera to jest węgierski szyld, psia kość.

    OdpowiedzUsuń
  37. Filip któremu nie chce się logować na blogspota20 grudnia 2008 13:18

    Węgierskie to są placki ziemniaczane...które tak naprawde są potrawą wymyśloną przez żydowskich kupców..tak czy siak, r0x.
    Zresztą nichuja bym pokolorował, co najwyżej zrobił gościniaka jeżeli się zbiorę w te święta do kupy albo coś, whatever.

    also: Wczoraj prześcigneliśmy komiks o kozojebach w glanach, nie wiem czy nadal pozycja została utrzymana. Trzymać tak dalej! 1 miejsce to priorytet!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zagłosuj, to będziesz wiedział. CO za burak.

    Jesteśmy na równi w tej chwili. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz mamy 2 głosy przewagi. ;F
    Swoją drogą przez jedną dobę nabiliśmy tutaj 40 komentarzy. To chyba tutejszy rekord. ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Już 4 przewagi :f.

    Kater: A ja? A ja kolorować umiem tylko kredkami :P.
    No a jeśli chodzi o ekstraświątecznybonuspasekhiperduper, to zdam się na twoją interpretację... :P

    OdpowiedzUsuń
  41. spoko, jak cos to wiem jak wyglada pokeboj. nawet mam jego zdjecie, jest pod tym linkiem: http://img369.imageshack.us/img369/4150/jaue0.jpg
    wiec mozesz go narysowac w miare dokladnie. nie dziekuj :*

    OdpowiedzUsuń