Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

niedziela, 21 grudnia 2008

Tapeta na Nowy Rok

Trochę z dupy głupio*, że przed świętami daję bonus noworoczny, ale pasek rozrósł się do takich rozmiarów, że najsensowniej było zrobić z niego tapetę, a że wszyscy tam piją równo to jako bonus noworoczny w sam raz.

Podziękowania i całuski dla Arsena, który pół dnia męczy się z GIMP'em, bo jak mu powiedziałem, że 100 razy szybciej zrobi się to w Paincie to mnie wyśmiał. No i ma. GIMP'a w końcu zamknął życząc mu różnych złych rzeczy i zrobił Paintem. Teraz robi wersję panoramiczną, jak skończy to dorzucę.

btw, chyba żadnego odcinka nie rysowałem tyle czasu, co to. Mam nadzieję, że nigdzie się nie walnąłem i wszyscy dostali co chcieli. Łącznie z tymi którzy pisali nie tam gdzie trzeba, dzięki czemu dorysowywałem ich w ostatniej chwili.

A teraz się zgłaszać, kto się widzi.

1440x900


1024x768

edit: Wersja panoramiczna różni się subtelnymi szczegółami. btw, konkurs: Policz hatifnatów! *runs*
___
*) Dowiedziałem, się że nie łączy się dupy ze świętami.

114 komentarzy:

  1. Boshee, piękne!!!
    Ja się widzę i, tradycyjnie, umieram z radości.
    I są złamane hatifnaty! Cudownie!
    Aaaaaaa. *faint*

    OdpowiedzUsuń
  2. braawoooooooo brawoooooo;))

    OdpowiedzUsuń
  3. r0x! wlasnie uczyniles moje zycie piekniejszym t*****

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiszę najwyżej z was wszystkich!!! /o/

    OdpowiedzUsuń
  5. włatca króff21 grudnia 2008 20:15

    a ja mam najdłuższe uszy ;F super wyszło =P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mamy liczyć hatfnatów na tym małym obrazku o.O?
    A! I żal mi trochę Muminka, że tak na uboczu został :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz je policzyć na tym pierwszym po kliknięciu na nim. A ten panoramiczny coś się nie daje przybliżyć aktualnie... ;F

    OdpowiedzUsuń
  8. włatca króff21 grudnia 2008 20:24

    14 jest!! na pewno!! musi być!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chyba działają obie.

    ~Marta: po lewej Ass, po prawej Aga S.

    OdpowiedzUsuń
  10. AgaAga? ona ma długie włosy przecież!

    dobrze, że siebie rozpoznałam :) taka ładna jestem :D

    a w ogóle to Zośka ty się odklej od Katera, bo powiem wszystko Kałołowi!!! ;f

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozpoznano mnie! *zaszlochał żałośnie*

    Piękne kater, naprawdę, jesteś moim bogiem i nawet ci wybaczę, że na koszulce miał być zeppelin jako taki, a nie napis ;D
    *łycha dziegciu*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu jakoś mi utkwiła w pamięci z krótkimi. *rysuje od początku* Dobrze, że kolor przynajmniej tym razem trafiłem.

    OdpowiedzUsuń
  13. -> Arsen o panoramiczny mi właśnie chodziło, ale teraz już działają oba^^

    Tylko cały czas się zastanawiam, dlaczego tej dupy nie można łączyć ze świętami. To przykre ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. W ogóle ja się widzę oczywiście ^^ Z Hanem ^^ Kocham Katera. Bardziej niż Hana ^^ I w ogóle ^^ Cudo takie że hej, ze się tak po górolsku wyrażę.

    BTW, byłam w sklepie jak do mnie Win zadzwoniła, żebym zobaczyła co zostało wrzucone. I się tak śpieszyłam do domu, ze klucza zapomniałam i musiałam się wracać do auta,a mam spory kawałek do domu, ale nawet nie o to chodzi. W sklepie widziałam Muminkową książkę. Aż fote zrobiłam i przeczytałam ja oczywiście na miejscu gdyż zawierała 10 kartek ^^ Ale cóż za radość ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jestem, nawet brak okularów wybaczę :*

    JEBAĆ WŁÓCZYGEJA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi bardzo pasuje moja miejscówka, można wręcz rzec że jest w sam raz... Zastanawia mnie tylko kto tam ze mną siedzi? Czyżby to Paweł "Gaju" Gajowniczek?

    OdpowiedzUsuń
  17. BTW, kim jest gej z basem i ten uduchowiony, klęczący młodzieniec obok?

    OdpowiedzUsuń
  18. Gro, ja Ci dam jebać Włóczykija! I kto tu namawia do gejowskich praktyk? Kater, jeszcze raz -boooooooooskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. To TO obok Jajka to Han? Wybacz Kater, Mistrzu, ale nie poznałam *wstydzi się*

    -> Yaeko. Cieszę się, że mnie słuchasz :D

    -> Gro! Jaki WłóczyGEJ?

    OdpowiedzUsuń
  20. To nade mną to BeBe?
    Kater (Arsen?), dałbyś radę zrobić w 1280X1024 jako ukłon w stronę ludzi z Jedyną Słuszną Rozdzielczością?

    W ogóle, Yaeko [Jajko, chciałoby się zabawnie przejęzyczyć(*)] - jak czytam Twoje szalone zachwyty żałuję, że nie jestem katerem i nie mam kul blogaska - i już nawet pieprzyć tę literkę "R" :D
    *knuje założenie bloga o arabskim, Wishbone Ash, Led Zeppelin i byciu pantoflarzem*


    (*) chciałoby się, ale się nie zrobi, bo się nie wie, na co koleżankę Yaeko stać i czy nie ma starszego brata. Albo psa.

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie, uprzedzili mnie z Jajkiem! Mendy!
    To klęczace to chyba mój brat obok Gilmoura z klocków lego ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ass. To Ci się udało^^ Jajko ma starszego brata - mnie! A ja Cię psem poszczuję, o tak. Za to, że wyśmiałeś moje literówki (tak, nie zapomniałam :D)

    OdpowiedzUsuń
  23. I uprzedzili, bo zawsze tak do niej mówią :P

    A "to klęczące" to modli się, czy żebrze?

    OdpowiedzUsuń
  24. @Win, wiem ale na obu tapetach hatifnatów jest tyle samo. =P

    OdpowiedzUsuń
  25. Włóczygej, Włóczygej, Włóczygej!!! (Się włóczygei).

    OdpowiedzUsuń
  26. Lol. Przez czas jak pisałem jeden komentarz wy nabiliscie już 6.
    @Ass (który jest jednym z wspomnianych nabijających) może się da zrobić, ale to już jutro. =P

    OdpowiedzUsuń
  27. Rotfl. Kurde chciałem kliknać w "Nazwa/adres URL" i trafiłem w "publikuj komentarz". To na górze to ja. /o\

    OdpowiedzUsuń
  28. -> Arsen, tego nie wiedziałam, do czasu, kiedy się 2 duże nie zrobiły :D

    -> Gro! Włóczykij się całuje ze mną, więc na bank gejem nie jest. *foch*
    (Chociaż w sumie, i tak by mi to nie przeszkadzało, bo jest ideałem faceta)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rotfl. Znowu to samo. Czy ja coś piłem jak nie patrzyłem. Tak btw nie jestem Łini tylko tym Anonimowym post wyżej (nawet oboma).
    No teraz może się uda... xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz za to udało mi się zgubic znak zapytania po "pztrzyłem" ale to zawsze nie jest cały nick. /o\

    OdpowiedzUsuń
  31. Arsen, nie pij tyle, powiadam Ci.

    Ja za to jestem Łini, jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tzn. "patrzyłem" bo Ass zaraz mi się przyczepi do tej literówki. /o\

    OdpowiedzUsuń
  33. @ Arsen - spadaj, nie jestem potworem ;p
    @ Arsen#2 - ;* za wstępne rozpatrzenie prośby o tapetkę.
    @ Łini i Yeako - nie wierzę w Wasz jajkowy (jajczany?) spisek, chcecie zdyskredytować moje odkrycie i mój prześmieszny żart słowny ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. @Łini - ot, pomylił się. Zdarza się najlepszym. Poza tym na obrazku widać wyraźnie, że ideałem faceta jestem JA.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już nic nie rozumiem. Ass, jesteś bardzo apetyczny. Kater mnie chyba nie chce, więc ja chcę Ciebie :D ^^

    P.S. Właśnie miałam do wpisania spermi... A dzisiaj jest podobno Święto Orgazmu... To tak BTW^^

    OdpowiedzUsuń
  36. -> Ass. Miałbyś dopiero żart słowny jakbyś się dowiedział, jak mamy na nazwisko o.O
    I mówię serio, z tym Jajkiem, Jajem, itp. Przecież to się mimowolnie na usta ciśnie. A ja nam Yaeko dłużej, więc miałam prawo wpaść na to wcześniej, ale i tak chwała Ci!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gro, a gdzie ty jesteś? Ja zweryfikuję! Ja się znam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gro! Uznałeś mnie za FACETA!
    Toż to ohydne oszczerstwo!
    *a myślała, że tylko jej ślepy fizyk zwraca się do niej: "proszę pana"*

    OdpowiedzUsuń
  39. Taaaa... ślepy...

    To co Gro? Przyznać się nie chcesz? Jeśli siedzisz na czymś obok buki z piwskiem im obok hatifnacika( po jej lewej stronie, jaj buki, to była ona w ogóle?) To masz racje ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. @Yeako - Z brzegu. Z gnatem.

    @Łini - nieprawda. Pisałem o Włóczygeju, że się pomylił; bez takich mi proszę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Łini, broniąca honoru wymarzonego faceta21 grudnia 2008 22:22

    Gro!!! Pomylił się i trafił na osobnika płci żeńskiej, tak? No nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
  42. *udusiła się na śmierć, psia kostka* Dzięki Gro, trzeba mi było tych łez dzisiaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. *nie rozumie, czemu się udusiła, bo przecież nie ze śmiechu*

    @Łini - mówię prawdę! Lepiej zreflektuj się, póki czas!

    OdpowiedzUsuń
  44. "Ja już nic nie rozumiem. Ass, jesteś bardzo apetyczny. Kater mnie chyba nie chce, więc ja chcę Ciebie :D ^^"

    *śmiertelnie się obraża i odchodzi do BeBelandu powiewając majestatynie chusteczką*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jasne ^^ Kater ^^ Sratatata ^^ obraża się ^^ Chyba Ci ulżyło ^^

    W ogóle mnie zachwyca fakt, że na owym piece of art, co drugi facet ma okulary ^^ Jestem w niebie ^^ W ogóle widziałam dzisiaj księdza w BMW w okularach i jeszcze wyglądał jak Anakin w "Revenge of the Sith". I miałam Ślinotok. ^^ Taki, ze hej ^^ Tu chyba też w związku z świętem dzisiejszym ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie kater nie narysował okularów. Zapomniał. I nadal nie wiem, czemu się udusiłaś. A wczoraj na jedynce leciał taki rom-kom, "To właśnie miłość". Ależ to było wzruszające!

    OdpowiedzUsuń
  47. *wychodzi na chwilę ze śmierdzącego BeBelandu, żeby zdzielić Gro za podejrzane sarkastyczne uwagi pod adresem jego ulubionego filmu, po czym wraca równie majestatycznie ze złamanym sercem wołając "Najpierw Han Solo, teraz Ass!"*

    OdpowiedzUsuń
  48. Gro oglądał Love actually! (Winko uwielbia ten film!)

    Przez te wszystkie wyznania miłości Yaeko czuję się samotna i niekochana *sniff sniff*

    OdpowiedzUsuń
  49. To właśnie Gronostay21 grudnia 2008 22:54

    *...i ze złamanym nosem [wraca kater]* Ale ja naprawdę lubię ten film, motywy rockmana i aktorów są znakomite, poza tym prawdziwy mężczyzna wzruszeń się nie boi!

    OdpowiedzUsuń
  50. Chodźmy się pierdolić wszyscy teraz w kutasowym sosie!

    OdpowiedzUsuń
  51. *snif snif* :D Ja Cię kocham Winko! Któż nie kocha wina marki Wino?

    OdpowiedzUsuń
  52. *leczy nos, więc przysyła BeBe, który rzecz te słowa*

    - Przecież się całujesz z Włóczykijem, do cholery!

    *po czym wraca, mamrocząc coś, że ma krótsze włosy i inną koszulkę*

    OdpowiedzUsuń
  53. No i znowu wpieprzyli mi się bezczelnie, miałem być tuż po katerze! Łini wybaczam :*, anonimom - nigdy! *idzie ubić anonima, chyba, że to kobieta*.

    OdpowiedzUsuń
  54. *napina się i stara się wyglądać apetycznie*
    Próbowałem policzyć, komu już Yaeko wyznawała miłość/chęć/uwielbienie i nie wiem czy mogę się już nadymać, że ktoś mnie chce ^^ *użył "^^", żeby się podlizać*
    @ Łini - jakie nazwiska? Nooooo pooooowieeeedz! ;p
    @ kater - pamiętaj, że uczucia Assa do ciebie nigdy się nie zmienią, nie musisz uciekać do BeBe, on ma tłuste włosy.

    Ale chaos.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham Billego Macka i Hugh Granta ! I Katera!

    OdpowiedzUsuń
  56. I w dodatku mam katar, a weryfikator kazał mi wpisać "polopiryna".

    OdpowiedzUsuń
  57. Rekord komentków padł!
    *Rekord komentków leży*

    OdpowiedzUsuń
  58. No ale co-o? Win! Nie mów!!!!! Kater wie! w sumie Katar to może jest? Ja mam Katar... Ass jesteś śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=8020

    Ej, to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  60. A w ogóle, to macie takie tempo masakryczne, że po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  61. "Kocham Billego Macka i Hugh Granta ! I Katera!", "Ass jesteś śliczny ^^" etc.
    Nimfomanka! *udaje, że go nie rusza*

    OdpowiedzUsuń
  62. Kater, urzekło mnie twoje podejście do mojej postaci... :f ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. *pogubiła się do reszty*
    Ktoś mi wybacza, ktoś mnie całuje, ktoś mnie kocha, ktoś chce moje nazwisko. Matkooo. Za dużo wrażeń. A jutro czeka mnie koło z ochrony środowiska o.O

    OdpowiedzUsuń
  64. "idea zaproponowana przez 76-letnią amerykańską pacyfistkę Donnę Sheehan i jej 55-letniego partnera Paula Reffella"

    To właśnie miłość.

    *Widząc, że Yaeko kocha wszystkich poza nim, wpisuje "nompot" i idzie pić whiskey*

    OdpowiedzUsuń
  65. ZUO! Zjadło mi nicka!

    OdpowiedzUsuń
  66. *zgłupiała do reszty*

    OdpowiedzUsuń
  67. *idzie do łóżka ze świadomością, że w oczach pijanej nimfomanki przypomina gościa z Offspring i na dodatek to oznacza, że jest śliczny*

    Gro, pij WKISKY, nie WHISKEY!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ass udawaj, udawaj ^^ Ale i tak żadnego odzewu od Katera, więc mimo że go kocham, powiem, ze nie ^^ Od dzisiaj kocham Assa ^^ Bo jest śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  69. A w ogóle to dzięki, ze mi wierzycie z tym orgazmem ^^

    No ale skoro już jest takowe święto, to orgazmujmy się!

    Ass, ja nie jestem pijana ^^ Poza tym jak ostatnio byłam to hah ^^ Zuo ^^ I kac trzydniowy, god... To było straszne... Dobranoc ^^ Złotko :P :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Pijana Jajko? Nie! Tylko nie to!!!

    Pytam: chcecie dobić do 100 z liczbą komentarzy o.O?

    OdpowiedzUsuń
  71. Kater kocham Cię. Nawet oddam Ci BeBe z powrotem :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Chciałem, ale dopadła mnie apatia.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ha! Lemur został moją nową fanką! *ostentacyjnie ignoruje posty Yaeko udając, że nic go nie obchodzą*

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale spam - 75 komentarzy w niecałe 4 godziny. Dotychczasowy rekord pięćdzieśieciu komentarzy pod jednym postem został zupełnie rozwalony. Nie mówiac już o rekordzie częstotliwości spamowania bo tamtą pięćdziesiątkę spamowaliśmy chyba przez 3 dni.

    PS: Pewnie zanim wyślę tego komentka przybędzie już 10 nowych.

    OdpowiedzUsuń
  75. idę popłakać w poduszkę... Ostatecznie to wszyscy jesteśmy emo... *chlip, chlip* *smark, smark* ;(

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też chcę kogoś kochać! Ale Jajko wszystkich odstraszyła :/

    OdpowiedzUsuń
  77. Arsen, przecież to jest bardzo fajny spam, więc o co Ci chodzi???

    OdpowiedzUsuń
  78. ŁINI!!! MNIE KOCHAJ, MNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. A czy ja się czepiam? Wręcz przeciwnie - jestem z was dumny. *ociera łezkę wzruszenia*

    OdpowiedzUsuń
  80. -> Gro, jak chcesz :D
    Oświadczam, że kocham Groooo! (Nie zapominając oczywiście o Włóczykiju :faint: )

    -> No ja myślę, Arsen. W końcu sam też masz tu trochę wkładu :D (czemu to nie brzmi po polsku?)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bo jakieś takie jest bardziej po polskiemu niz po polsku. =P

    OdpowiedzUsuń
  82. BUWHAHAHA, OWNEED! XD

    Omg, absolutnie przezajedwakurwabiste, bezapelacyjnie xD

    Dziękujeeemyy! xD

    Ha, i siedze koło Ryjkaaaa! ^.^ Ryjek ftw!

    OdpowiedzUsuń
  83. Aaaaaa, Łini mnie kocha!!!

    BTW, kater, gdzie jest KOT?

    OdpowiedzUsuń
  84. A, własnie, byłbym zapomniał, z tego co widze po detalach, to masz to w jakiejs wiekszej rozdzielczosci zapewne, rzuciłbys, juz w ramach bajeru, nie tapety, co? :P

    OdpowiedzUsuń
  85. -> Gro! Zabrzmiało, jakbyś się bał.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja tam się nie dziwię Win :D Chociaż biorąc pod uwagę moja obecną sytuację, że jeden śpi, a drugi się obraził to idę sobie poszukać jakiegoś hatifnata i się wyżyć...

    OdpowiedzUsuń
  87. Bać się nie boję, ale bez wątpienia DRŻĘ.

    Kater, dziwko, przecież wiem, że jeszcze nie śpisz, GDZIE JEST KOT?

    OdpowiedzUsuń
  88. obrażony kater z laptopa-zabawki22 grudnia 2008 00:29

    ~gro: a nie zamawiałeś kota tym razem

    ~seprioth: ok, jutro. I może zrobimy te wersje z Jedyna Sluszna Rozdzielczoscia, jak bóg da

    OdpowiedzUsuń
  89. Jajko! Jak możesz! Bo zaraz powiem czego nie zauważyłaś na obrazku :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. (Ten imbecyl to, rzecz jasna, do katera, tego paszczaka, nie do Win).

    OdpowiedzUsuń
  91. Kot jest w domyśle, imbecylu!

    *niepocieszony idzie zrobić sobie pyszną kolację*

    OdpowiedzUsuń
  92. Gro, sweetheart, nawet nie pomyślałam, że to do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale się pizłam w rękę ze złości. Wszyscy faceci są tacy sami ot co.

    Już do Was nie wrócę. aPf.

    OdpowiedzUsuń
  94. Oj, miła Winnie, nawet nie pomyślałem, że mogłaś tak pomyśleć, ale kater mógł, nigdy nie był szczególnie pojętny...

    OdpowiedzUsuń
  95. 101 ^^ łups miałam nie wracać! Spadam!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wiedziałam, że setka stuknie, wiedziałam.

    -> Gro, no chyba że tak :D

    ->Jajo, bro, nie smuć się!!!

    I co ja tu miałam jeszcze powiedzieć???
    A! Dowiem się w końcu czemu nie powinno się łączyć dupy ze świętami???

    OdpowiedzUsuń
  97. Rotfl. Patrze - 97 komentarzy. To może jak teraz odświeżę to bedę mógł walnąć setnego.
    A tu już 3 posty których autorzy myśleli że ich są setne. /o\

    Tak btw. Kto jest tym Anonimowym?

    OdpowiedzUsuń
  98. Betewu, hatifnatów jest 14 (13 bez balonika), chyba, że:
    a) jebnąłem sie przy liczeniu, co jest wysoce prawdopodobne, bo nigdy w życiu nie opanowałem tabliczki mnożenia w stopniu zadowalającym.
    b) jest na tej tapecie coś, co ma być hatifnatem, a wcale na hatifnata nie wygląda.
    c) występują tu niewidzialne albo nieistniejące hatifnaty, których nie udało mi się uwidzialnić albo uistnić.

    Mowa oczywiście o wersji panoramicznej, bo panoramiczne monitory niszczą system, a kwadratowe posysają pauka.

    Jestem w sumie pewny, bo wziąłem to sposobem.

    Sposób -> http://img171.imageshack.us/img171/2233/bukomiksliczenieig8.png

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  99. Chyba w życiu tyle komentów nie miałeś? xD

    Ja jestem, całuję się z migotką i mam koszulkę "Bóg wybacza, Legia nigdy" w ręku dzierżę Korbacz Króla Bobołaków jakby co. ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. @ Yaeko - pójść spać na moment i już jakieś hatifnaty są potrzebne? Czułbym się potraktowany instrumentalnie, ale przy tak licznej konkurencji nie wybrzydzam ;p
    @ All - kurwa, ale komentków /o\

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne, no! ^^ Teraz tylko oprawić w ramkę i na ścianę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  102. No i mimo, ze łudych wlosow nie mam, (łozumiem, że nie miałeś łudej kłedki) łozpoznalam sie :) cudnie, zawsze chcialam ucalowac Kateła.
    :)

    > MałtA!!! nie bądź taka zazdłosna, że całuję kateła a nie ciebie ;p pozwole ci kiedyś kałola pocałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. anonimowa marta22 grudnia 2008 22:52

    ja?! zazdrosna?! jaaaa?!?!

    (już więcej u niego sypiać nie będziesz!!! ;f)

    OdpowiedzUsuń
  104. sypiac moze i nie... ale na kolacje ze sniadaniem to wpasc chyba moge, cooooo? ;p

    OdpowiedzUsuń
  105. Kater tylko spróbuj ja zaprosić na śniadanie^^

    OdpowiedzUsuń
  106. Ależ ja nie mam pojęcia o czym one mówią...

    OdpowiedzUsuń