Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

poniedziałek, 22 grudnia 2008

lista płac z tapety

Gdyż albowiem wciąż są jeszcze wątpliwości w stylu 'kto to obok mnie siedzi?':

Patrząc na wersję panoramiczną, nie licząc hatifnatów (bo od tego mam Sepriotha):

- trójka po lewej:
Marian (w binklach), Alex (długie włosy), ABCM (z napisem "połamany debil" na twarzy);

- dalej, na pierwszym planie, od lewej:
brat Assa budujący Gilmoura z klocków Lego, Topik i Topcia z walizką, za nimi Gro, który wygląda jak Sean Connery w Zardozie ale bez wąsów (zapomniałem o okularach, mój błąd), le_mmor z Paszczakiem i Migotkiem, łeb Piżmowca, Ryjek z Sepriothem (żołnierz) i Devinem (Finlandia), Amadi (Gordon Freeman z Half-Life'a czy coś w tym stylu), Migotka całowana przez mumin_kinga, Muminek vel Wydra;

- piętro wyżej:
w samochodzie Han Solo i Yaeko, dalej od lewej: ja, przyklejona Zofia, Ass, MartA i AgaAga, Włóczykij liżacy się z Łini,

- jeszcze wyżej, na prawo, NA PRAWO, N A P R A W O! od łba Buki:
na masce koparki o ile koparka ma maskę: BeBe (Mickiewicz) i ebis (płaszcz nieumarłego króla i wąż z uszczelką), w środku Karolina Komatsu, Tata Muminka, Mama Muminka, Asia ze świdrem i Ania (ale kwas); na dachu ręka pkb, Ytron zwany moim bratem i Filip; w łysze - Dusza i Gaju; na linie - włatca króff trzymany przez Arsena; seksowna nieletnia anielica to moja siostra Katty; w przestworzach Hobgoblin. Koniec.

28 komentarzy:

  1. Chyba "na prawo od łba Buki"? :f

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyny, który przeczytał ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nad tym myślałam, ale doszłam do wniosku, że Kater patrzy na to z drugiej strony, niejako utożsamiając się z Buką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli tak, to np. "trójka po lewej" powinna być "trójką po prawej" :f

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówię o momencie obok Buki.
    W sense, że zanim jej nie widział mówił normalnie, a potem nagle: BUM! Buka. I świat wywrócił się na drugą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znaczy sie, dobrze dziadów policzyłem? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. KURWA, BEBE TO ON ! PRAWDZIWY JA ! KATEREQ :*********8

    OdpowiedzUsuń
  8. No, BeBe raczył wrócić z BeBelandu. Czy skądśtam.

    ~pkb: jak mniemam pojebały mi się strony. Jeszcze lepiej mam z zachodem i wschodem - nigdy nie wiem który jest gdzie.

    ~Seprioth - cholera wie. Znaczy, chciałem powiedzieć, wygrałeś gumowego Paszczaka.

    OdpowiedzUsuń
  9. -> Kater? Jesteś zatem pewien swojej płci? Bo to kobieca przypadłość mylić strony.

    OdpowiedzUsuń
  10. włatca króff22 grudnia 2008 22:13

    ej ej ej ja chce gumowego paszczaka: włatca króff pisze...

    14 jest!! na pewno!! musi być!!

    21 grudzień 2008 20:24 czy nie byłem pierwszy z liczeniem?;F świerzutki cytat posta jeen z kilkunastu pierwszych pod tapetami, można sprawdzić=P

    OdpowiedzUsuń
  11. BeBe, jeśli ty jesteś Mickiewiczem, to OMG^^ Bosko :D Ale wiem, ze kochasz Katera już...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajko!
    Przywołuję Cię do porządku!

    (A Mickiewicz? *faint* )

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahaha BeBe Mickiewiczem, a jużci :D
    Eeee, Jajko mnie zawodzi w kwestii wierności, już jej nie chce ;p
    *gra Zimnego Chuja*

    [słowo "THROMAT", hehe dobre]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pfff ja Ciebie zawodzę? Hah ^^ Coś mi się to TUTAJ nie widzi ^^ Ja nie znikam i ie jest tak, ze mnie nie ma całymi dniami ^^ o! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kater! TUTAJ nie jest śmieszne! Powiadam Ci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Babka z PKSu się dziwnie na mnie patrzyła jak miesięczny kupowałam ^^. Ale za to miły (ale brzydki) pan z biblioteki się zawsze do mnie uśmiecha i pozwala trzymać filmy tydzień dłużej ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. To słowo juz zawsze będzie mnie śmieszyć.

    A, bo zignorowałem włatcę króff, który słusznie domaga się swych praw. Seprioth, oddaj mu Paszczaka! Mam nadzieję, że jeszcze go nie używałeś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kater: I edytować notek też nie potrafisz? :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Co oddaj, jak oddaj, jakie prawa?! ;G Nie oddam mojego Paszczaka! Po moim trupie!

    *zasłania Paszczaka własną piersią*

    OdpowiedzUsuń
  20. ~pkb: ohoho jaki mądry. Sam sobie edytuj. Na tym gównie nawet wyświetlenie strony głównej to jest sukces.

    OdpowiedzUsuń
  21. włatca króff23 grudnia 2008 09:53

    ja chceee gumowego paszczaka, bez niego moje życie nie ma sensu;<

    OdpowiedzUsuń
  22. włatca króff23 grudnia 2008 09:56

    a tak wogóle czy będzie jeszcze kiedyś coś podobnego do tej tapety?:D i zawodami na licznie hatifnatów?=P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kater: Na trzeźwo powinno być łatwiej :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słuchaj go! Nie rób nic na trzeźwo!!! (Prawie nic ^^)

    OdpowiedzUsuń
  25. ~włatca: pewnie będzie, chociaż z rysowaniem wszystkich na tapecie to zdecydowanie nieprędko.

    ~pkb: happy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Drogie Jajko, ja nie znikam, ja po prostu mam brata uzależnionego od siedzenia przed kompem, Życie i katar - jeśli to mnie nie usprawiedliwia to, dalibóg, nie wiem co mogłoby ;D

    Kater nie odróżnia lewej od prawej hahahaha. *zaśmiał się z typowym dlań refleksem*

    OdpowiedzUsuń
  27. Och, Kater, spełniłeś moje marzenie. O niczym innym w życiu nie pragnąłem! Dzięki ci! :P

    OdpowiedzUsuń