Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

wtorek, 23 grudnia 2008

Tapeta na Nowy Rok, c.d.

1280x1024

1280x800


JUŻ, proszę, do wyboru do koloru, w takich rozdzielczościach jakie Was kręcą. Wszystko zrobił Arsen (inna sprawa, że wystarczyło przeskalować tamte dwie), ja nie mam z tym nic wspólnego, w tym czasie byłm zajęty życiem i różnymi ważnymi sprawami. Nie jestem nołlajfem i wcale nie lubię spamować notkami na własnym blogasku. I już lecę dalej, bo czasu nie mam, zabiegany jestem.

4 komentarze:

  1. życieeem?! jakim życiem? co ja tu teraz sama będę robić?!
    ;f

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to co? Spamować z resztą ludzi bez życia ;p
    *całuje rączki Arsena za piękną tapetkę na jego pulpicik (Assowy, nie Arsena)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kater, Zapomniałeś napisać jak bardzo się poświęciłem robiąc to na tym Epilepsjogennym monitorze. =P

    OdpowiedzUsuń