Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

wtorek, 23 grudnia 2008

Wesołego karpia


Z okazji nadchodzących świąt życzę Wam, żebyście wciąż tak pięknie głosowali i spamowali w komentkach jak do tej pory. Jak chcecie, możecie pod choinke dostać tapetę z tymi kolesiami powyżej. Ale w sumie sami zrobicie to lepiej - ja umiem tylko obsługiwać Panta, jak powszechnie wiadomo.
Obiecana poprzednia tapeta w jedynej słusznej rozdzielczości będzie jak Bóg da a Arsen zrobi czyli może dziś wieczorem.

13 komentarzy:

  1. HELL YEAH :D za rok poprosze Bukołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kater - ostatecznie i definitywnie - ty nie masz życia poza internetem. Jeszcze niedawno miałem wątpliwości, teraz już je rozwiałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. yeah wygrałem

    Ale w sumie czemu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm, bo wrzuciłeś już 5 bonusów przedświątecznych, w międzyczasie (mimochodem?) nowy odcinek, zmieniłeś logo i myślisz nad założeniem kolejnego blogaska, który będzie jeszcze bardziej kul ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. @Tapeta: Zrobiłbym, i to juz nawet wcześniej, ale to na czym to zmuszony jestem robić zabija moje oczy migajacym monitorem sprzed drugiej wojny światowej.
    W końcu dostanę epilepsji i zostanę pierwszą ofiarą bukomiksu. ;F

    OdpowiedzUsuń
  6. "myślisz nad założeniem kolejnego blogaska"

    Żeby to jednego. ;f

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukowych Świąt xD i czy mnie się tylko wydaje, czy na tym rysunku nie ma Buki?! ale jak to?! ( nie licząc tej na głowie Tatusia Muminka :)

    obsługa painta-ważna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie! Korzystając z okazji (bo w końcu ten update też jest jakąś okazją)chciałem życzyć Ci Maćku (Katerze)oraz wszystkim odwiedzającym tę stronę zdrowych, spokojnych, rodzinnych i jakich tam jeszcze chcą Świąt. Autorowi jeszcze większej ilości pomysłów na nowe odcinki i głosów w rankingu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sponsor Bukomiksa życzy dalszych sukcesów w nadchodzącym roku 2009. Oby Kater został wreszcie doceniony przez kogoś wpływowego i został wyłowiony i wyniesiony na piedestał.

    Należy się naszemu rysownikowi wspaniałemu.

    ;)))Życzę także potrojonej liczby stałych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  10. to znowu ja, od tej chwili Świder to tylko Świder ten autoryzowany ;))

    nikt mnie jeszcze nie podrabiał ale nigdy nie wiadomo, te życzenia wyżej to jeszcze odemnie ;)) od tej chwili juz tylko z autoryzacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaa.
    Wesołych, kochani!
    (Wybaczcie, że się nie rozpisuję, ale właśnie przyjechałam do domu i nie za bardzo umiem obsługiwać komputer Yaeko :/)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych, wesołych, drogie siostry i bracia w spamie, niechaj kater skopie ostatecznie dupę hell hotel, żebym na wielkanoc mógł życzyć strącenia koko ;p

    *łamie wszystkich i ściska opłatek*

    OdpowiedzUsuń
  13. mialem tego nie robic, ale co tam t)
    zycze ci zebys mial fajny monitor lcd, zeby ci nikt nie trzepal pod blokiem rano i zebys zawsze mial duzo strzelajacego popcornu tDDD

    OdpowiedzUsuń