Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

środa, 4 stycznia 2012

TAPETA 2012


Ach, aż wspomnienia wracają. Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem.
Tradycyjnie legenda:

Na dole czyli rząd pierwszy patrząc od lewej:
- Mandey w czapce;
- Jan Kurwan i Ball Hog;
- Bizon z czaszką bizona;
- obok niego Łini;
- dalej Yaeko, które mnie nie lubi z Assem na łańcuchu (nie pamiętam co on tam chciał);
- jake z dmuchaną orką;
- moonvelvet w kręconych włosach z gitarą;
- kawałek dalej ninja-mumin skrada się z niebezpieczną bronią;

Piętro wyżej/rząd drugi znowu od lewej:
- Marta z uszami i kater za nią, pod nimi - manga-katty;
- obok Dusza z Renią na głowie;
- Kermit i daga;
- nad nimi Człowiek-Wykres czyli Mefju;
- obok niego Crystal gra tyłem do publiczności;
- ten w masce z fryzurą sayanina to Michi;
- z aparatem - kQuest;
- obok niego Gnietek żongluje jajkami;
- a dalej Xavi kopie piłką w NARa;

Nad wszystkimi lata Człowiek-Arsen ścigany przez Ytrona-Jednorożca. No i Buka, żeby nie było.

Jakby ktoś potrzebował inną rozdzielczość niechaj pisze.

5 komentarzy:

  1. jasiu jebniety piłką rzadzi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki Jak z jakim jaczym afro :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)

    Zostałem złą dmuchana lalką Jaka, czuję się tak wielce zaszczycony, jak tylko wielce zaszczyconym z tego powodu można być.

    OdpowiedzUsuń