Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

poniedziałek, 3 stycznia 2011

TAPETA 2011




Pfffffffffffffffffff.. zapomniałem jakie to męczące. W dodatku nie bardzo wiem czemu postanowiłem rysować tabletem, więc było chyba jeszcze bardziej upierdliwie niż wcześniej. Tapeta jest w rozmiarze 1920x1200. Komu potrzebna inna, niech pisze.

Wystąpili:

Pierwszy rząd na dole, od lewej:
- Lunatyczka
- Kot
, relacjonujący tapetę
- moonvelvet
- nelek
z Wielkim Ptakiem na koszulce
- Jajko z wąsami i z Gro oraz Assem na łańcuchach
- jester z winylową aureolą, rzucający nad nogą pkb płytą Carissa's Weird - Songs About Leaving w Razza

Drugi rząd:

- nieistnieje
- QuintusJedi
naparzający się z Włóczykijem na miecze świetlne
- daga
- Arsen
- Łini
- DoubleGJ
- BeBe
(dłuższy czas go poprawiałem, bo wyglądał jak Lennon a nie Manzarek)
- Sep

Trzeci rząd:

- PiotreQ
- 2P
- KQuest
- mumin_king
stylizowany na Saur0na100, z trzema maczetami
- ebis
- Dusza i Renia
-
Ryjek i NAR
-
dziwnie mały Bizon

I czwarty rząd:

- lemur na Buce
- katty przywiązana do sufitu
- ytron z kataną na jednorożcu
- kater i MartA

Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem.

14 komentarzy:

  1. Och, jestem idealnie zdegustowana zachowaniem Jaja! Wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu Jajo ma wąsy?
    Poza tym dawno zamieniłem warkocz na bolo tie, tapeta do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zawsze będziesz z warkoczem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jakież cudne!
    Można pożyczyć na avek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu Jajo ma wąsy?

    I czemu jestem półnag... a nie, już wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. bo chciała
    ~moonvelvet - no proste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż. Ja np. lubię biust, a nie noszę. Chciałabyś, żebym nosił? Poza tym skoro Jajo ma mnie na łańcuchu -- nie żebym oponował -- to ja powinienem mieć na łańcuchu Kota (nie, nie tego kateroida z FAW-a). Wtedy Kot dla Jaja byłby, a Jajo dla Kota byłaby meta-Gro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mądruj.

    I wąsy są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby wąsy były fajne, to Clint już dawno by je miał. Nie słuchasz Assa, Tutaj, nie słuchasz Gro, to chociaż Clinta posłuchaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. pfffffffffffffffffffffffffffffffff

    OdpowiedzUsuń