Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

czwartek, 9 października 2008

#03 Gofer nr 22


Przy okazji chciałbym pozdrowić Anię (w niektórych gronach znaną jako Kwas), która załatwiała nam wczoraj głosy w topliście i przeprosić wszystkich, których uczucia religijne mogłem urazić poprzednim wpisem. Jeśli ktoś myśli, że coś mam to się myli - ja nic nie mam!
A na topliście już jesteśmy na 3. miejscu, bo Hell Hotel, jak łatwo było przewidzieć, pędzi w górę. No ale to jest, kurde, profesjonalny komiks, a w dodatku mają półnagie laski jak zwykle. W sumie też mógłbym tak robić. Jak kiedyś wrzuciłem Bukę pokazującą cycki od razu oglądalność wzrosła. A dopiero co by się działo, gdyby pokazywała własne. (!)

4 komentarze:

  1. Ania - trzecie podejście :D9 października 2008 15:53

    o jacie jak miło :D dzięki za pozdrowienia i również pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. "profesjonalny komiks" ? WTF? Narazie jest tylko jeden nijaki pasek. Echhh widac reklama Bug City robi swoje

    OdpowiedzUsuń
  3. No od strony graficznej, przecież scenariusza nie znam.

    A, że reklama robi swoje to inna sprawa - bez niej na pewno by nie siedział Kokoartowi na ogonie, co właśnie czyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. zareklamujmy bukomiks na bug city! *shot*

    OdpowiedzUsuń