Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

poniedziałek, 16 marca 2009

30 Upiłam się jednym piwem


Jestem kretynem, zapomniałem o Buce. /o/ Gdyby nie Marta ( :* ) to bym sobie nie przypomniał pewnie. A potem zgubiłem skan i dłuższy czas go szukałem.

Odcinek narysowany wieki temu na urodziny tej pani w koparce (ona to ma fajnie, nie?), ale dopiero teraz przyszła na niego kolej. ;f

I to by było na tyle jeśli chodzi o dżunglę. Obiecuję, że już nie wróci. A za tydzień niespodzianka - dwa odcinki naraz. No, tak jakby.

6 komentarzy:

  1. muahahahahahahhahahaah hah ha hah ha!
    (uśmiała się szczerze)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahaha hi hi oh oh ah haahahaha

    (też się szczerze uśmiała)

    OdpowiedzUsuń
  3. przerażenie naprawdę bezcenne! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź sobie pilnuj tej Buki, lamusie jeden. Bo za tydzień znów nie będzie żadnej. Obiecanki-cacanki.
    Jajko aż ze znudzenia poszła wczoraj spać przed 0100. Ja też.

    OdpowiedzUsuń
  5. To już w Rosji nie ma Metalowców?:( Same Szatany tylko ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przerażenie Buki - bezcenne xD
    Rosja bez metalowców - hem hem..
    Upić się jednym reedsem - duuża sztuka ^^

    OdpowiedzUsuń