Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

piątek, 7 listopada 2008

update

Pokonałem html'a (to nie blogspot, to mój kuchenny komp jest zryty /o\) i teraz wszystkie buttony są piękne. Przynajmniej w firefoxie. I nowy animowany baner. Co prawda Buka się nie kręci, ale za to mruga oczami. Tak jakby.


I nowe postacie na liście płac, czyli spoilery. Wog'le ten sezon chyba będzie dłuższy od poprzedniego. ;fff

Na zachodzie bez zmian - w sensie reset był i jesteśmy tuż za podium. Gamer9 nas goni tylko.

Wrzuciłbym jakiś pasek z goframi, ale nie mam. Sami s'e narysujcie.

PS. Spać mi się chce.

10 komentarzy:

  1. A ja właśnie się obudziłem.
    Ku własnemu niezmierzonemu szczęściu, w Warszawie \o/

    OdpowiedzUsuń
  2. Btw podejrzewam, że nasze 4. miejsce zawdzięczamy głównie demowi, który obraził się na debili z komentków i nie dość, że nie pisze nowych, to przetasował stare /o\ To i debile nie głosują.

    Myślę, że to klucz do podium ;P
    *patrzy złowieszczo na Obrotowego Bundza*




    ['consict' -> kolejne-prawie-istniejące-w-języku-oby-żył-wiecznie-angielskim słowo]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrugająca Buka zapewni nam zwycięstwo :f.

    Btw. Mi też :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cicho się tu coś zrobiło. ;F

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jest czemu nie ma Buki?! (udaje, że nie wie, że Kater wyjechał)
    Już nas Gamer9 przegoniło. ;FFFFFFFFFFFFFF

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie, bo mamy głos przewagi ;f
    Gdzie kater znowu wyjechał, brudas jeden?

    OdpowiedzUsuń
  7. A na jakąś wiochę. Wraca dopiero wieczorem. ;F

    OdpowiedzUsuń
  8. A Gamer9 juz ma 2 głosy przewagi. ;F

    OdpowiedzUsuń