Różowy blogasek katera z muminkami i komiksami.

środa, 8 października 2008

Dzień dobry dzieci śmieci

No jest nowe animowane logo (patrz wyżej) i dwa nowe, wzbudzające respekt banery z Buką (patrz toplista, przy okazji zagłosuj). Cały wieczór nad tym siedziałem, bo nie dość, że mam Vistę i umiem obsługiwać tylko Painta to w dodatku nie mam mózgu. Ale z pomocą Arsena, który w przeciwieństwie do mnie żyje w XXI wieku dało radę. Co prawda kadr z Ryjkiem ma jakąś pikselozę u dołu, ale w dupie to mam.

To raz. Dwa (to jest w końcu blogasek, mam prawo od czasu do czasu pisać jakieś pierdoły zamiast je rysować) - dziś prawie dzień cały jesteśmy na drugim miejscu na topliście (mam dowody spreparowane w Paincie!). Pewnie długo tam nie zabawimy, bo nie wiedzieć czemu ludzie wolą czytać jakieś sajensfantazy zamiast mądrych historyjek z morałem (a w dodatku kolesie od Bug City w końcu wystartowali z nowym komiksem), ale mamy swoje pięć minut i Buka jest z nas dumna.

A na koniec spoiler: w następnym odcinku gościnnie wystąpi Świder.

9 komentarzy:

  1. sliczne, cudowne, przepiekne - jednym slowem: genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce wystąpić w nastepnym odcinku i pić tam piwo chce JA ! :D pozdro czarnuchu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak osoba mająca 35% praw do nazwy muminek, pragnę wyrazić swoją chcęć wystąpienia w tym pięknym i zacnym komiksie.
    Wcale nie włażę Ci do dupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. seksowna automatyczna sekretarka katera9 października 2008 03:00

    Twój nick został wpisany na listę osób oczekujących na wystąpienie w komiksie, a Twój mail - do spamlisty. Życzymy miłej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz coś do Trote? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No raczej - zazwyczaj jest nad nami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Muminki są wspaniale , a Ty pokazujesz wspaniałe historię .
    Czekam z niecierpliwością na następne części :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesoła wciągająca historia .Masz dobra rękę ,dobrze prowadzisz kreskę ,a przy tym fajne poczucie humoru .!!

    OdpowiedzUsuń